EXPRESS BRZUCH I JĘDRNE POŚLADKI

EXPRESS BRZUCH I JĘDRNE POŚLADKI

Zajęcia o średniej intensywności ukierunkowane na wzmacnianie mięśni brzucha i jego wyrzeźbienie. Rozpoczynają się krótką rozgrzewką, połączoną w dalszej części z ćwiczeniami w pozycji stojącej angażującymi mięśnie okolic brzucha, bioder i dolnej części kręgosłupa. Ciąg dalszy to zestaw prostych ćwiczeń na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania. Plan ćwiczeń ukierunkowany jest również na ujędrnienie, modelowanie i rzeźbienie pośladków.

Dodatkowo trenerem jest specjalistka od fizjoterapii uroginekologicznej, dzięki czemu pojawiające się ćwiczenia korzystnie wpływają na kobiece dno miednicy, czyli jedne z ważniejszych mięśni w organizmie kobiety, a przy tym najbardziej “eksploatowane”. To dzięki ich pracy narządy wewnętrzne utrzymywane są na miejscu.

A jakie są zalety treningu mięśni dna miednicy?

👉 zwiększa swobodę ruchu oraz stabilizuje kręgosłup
👉 ułatwia poród oraz szybszy powrót do formy po ciąży
👉 uaktywnia mięśnie głębokie
👉 poprawia samopoczucie oraz wygląd brzucha i świadomość własnego ciała